Til stede: Connie, Sven, Birgit, Karen, Lene og Maj-Britt
Ikke til stede: Erik
Efter en lille sommerferiebriefing fra alle.
1. Jeg har egenrådigt besluttet, at vi primært ser fremad, og ikke bruger en hel time på at se bagud og tale om hvorfor vi har mistet medlemmer. Lad os se fremad, og granske hvad vi kan gøre. Status på medlemmer, PR, synliggørelse, hvad kan vi gøre nu? Idékatalog laves!
2. Siden sidst: har foreningen/bestyrelsen deltaget i noget, vi skal vende?
3. Kassereren har ordet
4. Overblik over sæsonen. Nogen uløste spørgsmål til vores arrangementer i efteråret?
5. Møde med Nana
6. Møde med Mogens i Rosenbækhuset med praktisk introduktion, uge 37 eller 38
7. Langsom starten op ang. forår ’26
8. Evt. og næste møde(r)
Pkt. 1 – Definere opgaver og skabe fleksibilitet
Formand/næstformand bliver fordelt ml Karen og Connie
Formand/kasserer samarbejde Connie og Birgit
Referater – Maj-Britt
Arrangementer – vi finder fremad for hvert arrangement, hvem der tager ansvar for velkomst, meddelelser og afslutning. Den der har kontakt m arr. gæsten åbner lukker den del. Det kan være godt at lave hele sæsonen med ansvarlige
Klaver – Connie skal finde nogle dage, hvor hun ikke behøver komme. Vi kan godt synge uden klaver, selvom det er virkelig godt med klaver. Evt. annoncere om der er medlemmer der har lyst til at spille.
Nyhedsbreve – Connie, finder samarbejde i den udstrækning det bliver nødvendigt
Idekatalog: Arrangementsgruppen fik et idemateriale om samtalecafeer indhold emner fra FN’s 17 Verdensmål.
Overordnet – vi har mistet ca. 10 medlemmer og vi har ikke fået nye. Det vil være godt med en opfordring til at invitere mennesker med, det er ofte den måde vi har fået nye. Opfordringen kan komme i nyhedsbrevet og som meddelelser til vores arrangementer.
Uddelt vores folder efterår 2025:
Biblioteket v Frivilligcenter på 2. sal
KM
Cafe bio
Munkemose Park, bofællesskabet
Tidens Samling
Steder vi mangler:
Kontakt til biblioteket – Sven
Bronx – MB
Seniorhuset – MB
Pulvis – Birgit
Bolbro Brugerhus – MB
Pkt. 2 – Siden sidst: har foreningen/bestyrelsen deltaget i noget, vi skal vende?
Connie og Karen har lavet kontakter på Frivilligbørs før sommerferien, disse kontakter bliver taget op i arrangementsgruppen.
Pkt. 3 – Kassereren har ordet
Medl. tal uændret – sidste år på samme tid ?
Bank: ca. 34.600 kr.
Drikkeudgifter betalt til KM ca. 9.800 kr.
Bankens Gebyr mm 250, godt det ikke er sat op
Betalings Service – 2 forsikringer betalt, arbejdsskadeforsikring er steget ca. 500 kr.
Pkt. 4 – Overblik over sæsonen. Nogen uløste spørgsmål til vores arrangementer i efteråret?
D. 8.09. Nordatlantisk Hus kl. 16 – 1 time 20 kr. for medlemmer 50 kr. for ikke medlemmer. Spiser på Storms Pakhus bagefter. Lene og Karen laver en aftale m en af boderne på Storms om en fælles menu og bordbestilling til en god pris til kl. 18. Lene og Connie har ansvar for arrangementet.
D. 22.09. Det kærlige måltid. Simone Tommerup. Det kan være godt at få mad fra Submarine – boule m salat. Birgit bestiller. Birgit køber viskestykker og klude. Hun vasker hver gang, og får et mindre beløb for det. Karen og Connie har ansvar for arrangementet.
D. 6.10. Vi rykker arrangementet til Frølageret på KM. Birgit sørger for take-away mad. Karen og Lene har ansvar for arrangementet.
D. 20.10. Sangaften – Connie og Maj-Britt har ansvar for arrangementet.
Pkt. 5 – Møde med Nana
Connie og Karen har været til møde med Nana, Kulturmaskinen. Et godt møde. Møde m den nye overordnede leder Annette Godt evt. forår 2026, hun er der ikke så tit max en gang om mdr.
pkt. 6 – Møde med Mogens i Rosenbækhuset med praktisk introduktion, uge 37 eller 38
Uge 37/38 mødes med KM om, hvordan vi skal forholde os til div. praktiske og hvordan afregnings kadence bliver fremover. Kassereren har brug for, at Connie præciserer hvilke ønsker vi har og en afklaring til mødet med KM. Forespørgsel om onsdag d. 10.09. eller fredag d. 12.09.
Pkt. 7 – Langsom starten op ang. forår ’26
Spørge medlemmerne om de har nogle gode ideer til vores forårs sæson evt kommende sæsoner.
Pkt. 8 – Evt. og næste møde(r)
Connie kontakter Jørgen om efterår 2024 program på hjemmesiden
Hvad vi ellers har om hjemmesiden, tager vi op på evaluering af hjemmeside/Facebook
Kommende møde datoer:
Mandag d. 29.09. kl.15-17
Mandag d. 27.10. kl. 15-17
Mandag d. 24.11. kl. 13-15 – alle møder hos Sven
Punkter til kommende møder:
Vi skal evaluere på hvordan det er gået med hjemmeside/ikke-Facebook til næste møde.
Det vi ikke nåede fra pkt. 1. – PR, synliggørelse, hvad kan vi gøre nu? Idékatalog laves
Ref/Maj-Britt