Stemning fra årets sommerafslutning i Bjørnemosen 2025
Mad tilberedesog forberedesi hyggelige rammerEfter spisning: mandskorog opvask?Den i brede kredse højt respekterede chefdirigentvikar holder under koncentreret opmærksomhed peptalk til Horne Mandskor før koncert ved Byens Fællesskabs sommerafslutning 2025
Horne Mandskor brillerede igen og tog publikum med storm. Efter en dejlig, kollektiv middag med alskens lækkerier underholdt koret med sange fra forskellige kulturer. Applausen ville ingen ende tage.
I det hele taget var det en meget vellykket sommerafslutning med fælles madlavning og hygge i fælleshuset i Bjørnemosen. Under hyggen blev efterårets program afsløret og uddelt til videre formidling.
Gik du glip af sommerafslutningen, kan du læse efteråresprogrammet her og høre en lille prøve på stemningen omkring Horne Mandskor.
Bestyrelsen har holdt møde og bl.a. evalueret de sidste 3 arrangementer og lagt sidste hånd på planlægningen af de 2 sidste arrangementer i foråret 2025
Der var en livlig snak under og efter maden og mens vi ventede på at opvasken blev gjort færdig.
Det kan du da ikke mene?Prøv lige og hør her!Ej hvor snakker de højtNå er det det du vil snakke om, Claus?
Køkkenet bød på lasagne med uden kød og med salat, og det smagte virkelig godt.
Det var rådmand for Beskæftigelse og Socialområdet i Odense Kommune, Claus Houden, der var på besøg . Han fortalte om, hvad der er af opgaver inden for sit område. Og hvilke emner han specielt er optaget af.
Et stort emne, som blev sat i gang af Anker Boye, er udviklingen af en demenslandsby i Odense. Varmestuen for narkomaner er et godt projekt, som tiltrak opmærksomhed fra socialminister Sophie Hæstorp.
Odense er en stor by med tilflytning og 210.000 indbyggere, men også en by med 4000 ledige, heraf 1000 akademikere. Det arbejdes der på at gøre noget ved.
Robotklyngen er speciel for Odense, og kan forhåbentlig hjælpe på beskæftigelsen på sigt.
Der var fin chokolade til kaffen, og jeg tror Claus fik en lille ekstra chokoladegave med hjem.
Der blev også tid til en fællessang eller to. Som sædvanligt en hyggelig og indholdsrig aften for de 30 ,der deltog.
Neej, det er jeg ikke enig i, men..Hannahs hårHmmConnie klaverDet sidste skulle lige tages
Det var mest medlemmer, der deltog. Hvis du vil være medlem, skal du huske at betale kontingent for 2025 på NemTilmeld
Der blev også tid til fællessang på generalforsamlingen
Det hjælper jo altid lidt på effektiviteten af mødet, når der venter smørrebrød som belønning.
Efter smørrebrødet kom fortælleren Torben Wahlstrøm frem og fortalte spændende myter om de nordiske guder. Der er mere om hans fortællinger på foredragslisten
Torben Wahlstrøm kommer fra Svendborg og har fortalt historier hele sit liv
Hele mandagens program blev gennemført i sædvanlig, hyggelig stemning med gode madder fra Brugsen.
Bestyrelsen har afholdt et af sine utallige møder her i januar. Der blev bl.a. talt om, hvordan kommunikationen med medlemmerne fremover skal foregå via hjemmesiden, forberedelser til den kommende generalforsamling og evaluering af sidste arrangement